.kan jag bli positiv

deppig, varför e jag deppig nu???!

men hade telefon möte med jobbet innan, blev sjukt peppad och positiv. så nu måste jag fram med den inställningen och glömma alla mina bekymmer och tråkigheter...

Ska hem till två härliga familjer idag, Linn & Emma :D woho.

Wish me Luck

folk tror väl att allt  är så lätt och bra, visst jag är jätteglad med Joakim. lycklig. men det är några bitar som fattas i mitt liv...
varför skulle jag annars kunna sitta här nu och gråta? allt snurrar i mitt huvud,, Kan det vara för jag är såå lost i den stora vida världen..


Positiv nu, nu ska jag jobba!!!!!!!!


Mina vänner, guldvärda

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeah! Men du kommer hit snart :D

2008-10-28 @ 19:11:41
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0