.kobonde

wiieho
jag fick jobbet igår.
dem ringde och berätta det idag.
detta känns skönt, men väldigt konsigt.
jag ska sälja istället för att vara med korna..haha.
jag tror jag kommer sakna mina kor...
jag tror jag kommer sakna mkt därifrån egentligen.
men jag hoppas att det nya jobbet ger mig nya krafter, gäljde till att jobba.
och inte ger mig ännu mera ont i ryggen.
defenitvit inga tidiga morgnar som tre på natten...

ja så är det, kobonden tina ska nog inte vara bonde länge till.
men känner jag min chef rätt så vill han nog jag ska jobba lite extra där.
vad ska jag då svara?


jaha vi får hoppas på det bästa. men fortsätter att leta jobb och allt ändå. fråga mig inte varför ;)





efter den 1 december hoppas jag allt är som det ska...

Och min rara Pella har inte fött än, den lille är fortfarande kvar inne i magen.thihi.<3


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS TINISEN :D! Vad skönt att du ska komma ifrån d där ko-stället :). Skönt för dej! Men vi får höras i veckan så jag får höra mer detajerat ;). Ring! Puss

2008-10-07 @ 16:37:24
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0