.London, jag är deppig

Mina London solbrillor har gått sönder, Fan vad deppad jag blev nu. så störigt.
Men får väl åka dit och införskaffa mig ett på nya, en tripp dit hade inte varit fel.
Väldigt skönt att åka dit och slippa tänka på allt som händer här,

och nu ringde precis jocke och sa att han inte visste när han sluta.. så irriterande!
känns som jag ska flytta själv ibland,
Han sa att han kunde ta ledigt imorgoneftermiddag, exakt så sa han igår med.. du bara lovar... men du kommer sitta i din kran imorgon med..
han har liksom en timme ner hit, typ. så slutar han sex, så e han här runt sju, sen går jag och lägger mig vid nio.. inte lönt att köra så långt och slösa pengar på bensinen... men han gör som han själv vill

jag är såå uttråkad.. funderar på att åka och kolla själv.. men det känns så onödigt.
har ingen aning vad som händer. får ner och se vad jag ska laga till middag...

/en deppad tråkig tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0