.nu blev jag ledig

nu blev jag helt plötsligt ledig idag, inte helt fel det heller. men nu e frågan....
vad ska jag nu hitta på med?

klarar inte av att bara sitta här hemma heller...

men något får jag ju göra

imorgon ska vi ha kick off  med jobb och jag längtar :)
Nadine har sagt hon ska dit så jag hoppas på det ska bli nice :)

såå nu på min lediga dag vet jag inte riktigt vad som händer, men en dag i taget. kan vara skönt och ta det lugnt men ahh vill titta på julsaker och sånt ju ;)

titta vad jag hitta på
Viktoria Beckham hon och hennes man tjänar pengar...
      


Kommentarer
Postat av: Emma

Ta det lugnt kanske inte hade varit fel ;). Hehe.. Svar på din kommentar: JAA, Tina det kommer att gå jättebra för dig! Bara du börjar tro lite mer på dig själv så kommer det att gå ännu bättre!

2008-10-30 @ 15:45:51
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0