.ny dag

ny dag, nya tag. Ska iväg till jobb, vi ska ha kick off. Hoppas det e skoj :)
och efter mötet är jag ledig :)

har nog inte varit såhär mycket ledig på år och dag känns det som men jag klagar absolut inte.


nu får jag se allt lite positiv, det är kanske egentligen inte så hemskt men när alla tankarna far runt i huvudet så blir man nere, men ikke idag, idag ska min dag vara positiv och glad :)

Jocke kom igår så vi åkte till burlövcenter, så mysigt. Frågan idag e om vi ska köra till Bo Olsson och handla tomtar, jag älskar julsaker:) tittade rätt mycke igår på vad vi skulle kunna ge våra nära och kära till Jul

tack ni som stöttar mig, det är guldvärt


  
(denna bilden är från i Sommras när jag passa Zeus, och tro det eller ej men det gick riktigt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0