.ridturen

ridturen med Hanna igår var jättemysigt. blev av med huvudvärken för tillfället :)
Hanna sa jag fick den snällaste hästen, men tyckte han hoppa till var kvart, lilla Walle blev väl rädd, eller så ville han inte ha mig på ryggen. men jag trilla iaf inte av :)
 
myspys var det iaf, behövde det. vi prata massor och tramsa oss oxå lite.thihi.
och nu la jag precis på efter ett halvtimmes traggande i mobilluren, konstigt att hannas lur fungera så länge? men skönt var det iaf. kanske följer med henne ut i stallet idag igen, om jag inte städar här hemma.. det får bli en funderare!

  




igårkväll låg jag och jocke och snackade en del.. både viktiga och oviktiga saker.
lite fantasier, dåliga fantasier som bra fantasier...
men det bästa e att nu e vi sams, och vi får lyssna på varandra och inte bara kasta bort det, den andra har att säga.. utan att allt e viktigt...
man ska ju kunna prata om allt om man har ett förhållande, dessutom om man ska flytta ihop..
men nu känns det som vi kan prata om allt, speciellt efter igår, var verkligen så skönt att prata ut..
jag e liksom en partyprinsessa och han e en crossfantast och älskar det, så vi har liksom inte haft något såhär seriöst innan.
och jag har ju varit väldigt glad i mitt flörtande, det är jag dock fortfarande men jag vet vart min gräns går nu åtminstonde!
jag längtar tills den första december, vill bara att tiden ska gå fort nu, men inte för fort för jag har julklappar och grejor till lägenheten som man måste införskaffa :)

jag kommer nog bli hel så småningom ♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va mysigt med en ridtur:)

Skönt att ni kan prata om saker, det är det viktigaste i ett förhållande! Tror det kommer gå alldeles utmärkt för er:)

Love you<3

2008-10-14 @ 14:46:58
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0