. Skönt med fredag

Goddag alla sötisar!
så skönt
med fredag,
idag blir det jobb, inget alls jag är så glad över.Inte en fredagkväll.
Hade provmjölkning igår, vi fick inte alla rätt, JÄVLA SKIT!
men nästan. max tre fel på över 210 kor är inte dåligt det heller.

jag tror jag kommer sakna kossorna när jag inte ska jobba där längre, och jag är helt frustrerad.
jag har inte en aning om hur jag ska göra med ngt, flytta hem den sista månaden eller försöka stå ut med att bo här, och jobba extra?
vet inte vad jag vill längre.
hmm.

Jocke kommer iaf ner och hjälper mig med kossorna när han har slutat, så jag kan sluta tidigare. men sen har vi ett dilemma. vart vi ska sova och vara ikväll?. Sjöbo,Skurup,Svedala? eftersom jag vill tvätta så tycker jag svedala för vi är verkligen i behov av att tvätta.haha. och dessutom vill jag till stan imorgon.
men vi får se vad kvällen har att erbjuda, jag hoppas på trevligheter. Eller en lugn mysigkväll.♥

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0