.söndag/måndag

gårdagen hade jag bara ont i huvudet, avskyr sådana söndagar.
hade problem med min blogg igår därför får jag uppdatera allt idag.

myspys med Jocke igår, skönt att slappa :)

idag ska jag med min stjärna Hanna till stallet så ska vi rida, och så hoppas jag att min huvudvärk går över, så drygt att ha huvudvärk.

Och nu har jag lovat att  jag och Jonas (danspartnern från Valla) snart ut och svira tsm, han får ju inte dansat annars, och det är ju faktiskt synd ;) han är så söt när han ler och det gör han när han dansar  och glömmer sina bekymmer
du vet att jag e här om det e ngt, finns här min min vän!:)

 

och anlednigen till att jag frågar vad/vem du menar om när du skriver din blogg är att du kanske inte vet vad du vill, tar bort någon speciell människa i ditt liv, som har gjort mer än allt för dig... så därför borde man kanske tänka hur man handlar och vilken människa som hade gjort allt det för dig som han har gjort för dig, och sen har man minnen oxå en del bra minnen tsm...
om han frågar tusen frågor så finns det säkert anlednigar till varför,
anlednigen till att jag skriver såhär e för att jag e såå rädd om dig, och vill bara dig väl. se dig lycklig.
Älskar dig!

har haft det trevligt hos min lilla mamma, hon e så kär!

7oktober skulle vara Pellas magiska datum men det blev inte så, kom på att min gamla vän fyllde år då,
Hoppas du har det bra där uppe.
min syster saknar dig massor och hon behöver dig!
Jag saknar dig och ditt härliga leende.
Grattis i efterskott Jimmy!

snart kommer min Jocke såå skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0