.tiomånader<3

så hade vi redan tio månader...
Jisses  vad tiden går...
och vad lycklig du har gjort mig...
vi fira dagen med att åka till Ikea, mediamarket :)
vi skulle egentligen oxå äta i malmö på elyseé min favvoresturang, Men ikke, där var fullbokat !!
En onsdagskväll, herregud.
Lite deppad blev jag, men så kom jag på vi kunde köra upp till K-stad och äta på den resturangen vi åt på vår såkallad första dejt med ordentlig resturang och utan fylle.
Jomen visst, vid nio på kvällen var vi på Chill Out och åt,, mysigt och trevligt.
Sen åkte vi och handla lite mums som vi skulle ha i Jockes lgh.
Hur mysigt som helst,
och jag var ledig i torsdags, så skönt att vara ledig en vardag! Jisses.
så jag lata mig i hans lgh och kolla vad han hade för ngt som vi skulle behålla till vår lgh..
sen när älsklingen kom hem så körde vi till Jysk, Mio och Sova.
för jag behöver en ny säng!!

två mysdagar med min älskling, gud så skönt :D

                                          

Kommentarer
Postat av: naddie.

en dubbelsäng till er nya lägenhet då hoppas jag? ;)

2008-10-03 @ 13:12:02
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0