.nyttjobb

då har jag varit på mitt nya jobb idag, har haft riktigt trevligt och kul.
kändes riktigt bra faktiskt, om man vill kan det nog verkligen gå bra för en, så man hoppas väl på det bästa :)
Kan ju tjäna en del på det, thihi. och mina kurs/arbetskamrater är trevliga.
Ska in och äta hotellfrukost med dem imorgon ska bli trevligt. Dem flesta är från Kalmar, Småland. så dem får sova på hotell, lyx för dem, thihi.

Nä nu ska jag gå och lägga mig, är trött efter denna dagen
och imorgon blir det lite längre. men vi hoppas jag är pigg och framåt då. :)

Wish me luck!

Saknar dig älskling, var så mysigt att gå på Bo Olsson igår, titta på tomtar och sånt vi ville ha till lgh, du anar inte vad jag längtar, för var dag som går, så ler jag mer och mer när jag tänker på att allt kan bli ännu mer underbart än vad det redan är......


Och Nathalie ville ha lite bilder, här kommer lite från min sommar :)

      
sommras i malmö
        



när vi var på öland i sommars


Kommentarer
Postat av: naddie.

gud vad skönt att allt gått bra :D håller tummarna <3

2008-10-23 @ 09:37:55
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0