.helgen, Littles 20årsfest

förlåt alla läsglada för jag inte har uppdaterat..
I fredags blev det hemmakväll med mamma och Jocke, var helt slut och huvudet bankade, så jag och Emelie hoppade utgången.
Men det var skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Jocke och mamma  tog sig några groggar men efter idol gick jag in och la mig, såå skönt :) tyvärr tror Emma hon kan musik, och tycker att Lars e dålig.. hon får ta och lära sig!
 så fredagen var lugnt eftersom jag skulle med Lotta till DK på lördagmorgon.
Så vid tio på lördagmorgon hämtade jag och Jocke henne. Sen tog vi tåget från svågertorp. Vi skulle till Fields i DK, sjukt stort köpecentrum åk dit om ni är shoppingsugna.
Jag och Jocke blev helt paffa, vi ska dit igen konstatera vi. Och jag kolla vilka affärer jag kunde tänka mig jobba i, så nu får jag se till att skriva mitt cv.
Påtal om cv så börjar jag mitt nya jobb på onsdag, thihi. nervöst.


Lördagen : Littles 20årsfest
ja vi var i Dk på dagen, handla lite. Present till little och sprit :D
sen körde vi till burlövcenter jag och Älsklingen.
Vi handla en poloklänning till mig, och knästrumpor.
Till Jocke handla vi ett par jeans på MQ för typ tolvhundra.. fatta hur många klänningar jag hade kunnat få för det på Gina?!
Sen hem fort och göra sig i ordning, så hämtade vi Larsson och Tallberg här hemma i Sjöbo, begav oss till Elli för att dricka lite innan och sånt. men det var trevligt.
tråkigt att min älskling inte var med bara, men som sagt kan vara onödigt bråk, vill inte riskera ngt och förstöra Littles fest.
Men Littles fest var galen, satt brevid Johan S, och Jens. Sen hade jag Tallberg framför mig och Ulrika framför Johan.
Ulrika och jag fick i oss en del snapsar ;) thihi.
sen var man rund om fötterna. det var nog alla, sen var det dans och sånt skoj.
Hade verkligen jättetrevligt. Kul att se sina klassmates igen. Jojo var oxå där, hade lite samtal hon och jag, Malin var oxå där, även samtal med henne. Nice, men det var kul att se alla igen, man saknar er faktiskt ibland. ♥

 


Söndag,
Vakna typ vid nio med alla kläderna på, fråga Jocke varför han inte tagit av dem, eller sagt till mig att ta av mig, men jag var helt väck sa han, somnade direkt när jag la mig i sängen, så efter ett tag gav han upp.haha stackare. Tog av mig kläderna och sov vidare till tolv, halv ett typ. thihi. ringde mamma sen,berättade lite saker  som hade hänt och så..
tråkigt. Att han inte ger upp, han ska då få på fan, och han vet inte när, men någon gång. Han ska gå lika rädd som min mamma och sessa får göra.. iaf mamma. så Jocke körde mig till mammsen, medans Hanna och Natti ville jag skulle komma till Skurup, sötisar dem e :), Natti  e då Jockes lillasyster, Hanna e hennes klasskompis som jag träffa på fyllan när Carlsson hade 20årsfest.thihi.
Men efter att ha varit hos mamma, tröstat henne lite, pratat med idioten när han ringde... han vågar inte prata med mig,?!
Han vet väl vad jag går för...

din dag kommer, jag LOVAR dig....

men sen såg väl älsklingen att jag behövdes uppmuntras så han kör in till malmö och parkerar utanför min favoritresturang Elyseé, gissa om jag blev glad, woho :D
in där åt, och hade det jättemysigt, sen körde vi hem till sjöbo och såg parlamentet..
Sen var det sängdax, heltslut efter en lite jobbigsöndag. men som min älskling gjorde den till en myskväll som fick mig att  tänka på annat än problemen där hemma.. hur allt ska gå?!

tiden och vägarna löser väl det..





   Tack för i lördags Little♥    


Kommentarer
Postat av: Emma

Lars är mycket dålig Tina, inse det ;)!

2008-10-20 @ 18:51:00
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0