.dryg huvudvärk


Heeejhopp

det är så frustrerande att ha huvudvärk jämt, bara bankar och drygar sig, har haft det konstant sen i söndags..
inget jag uppmuntar alls.
mina panodil hjälper inte heller.dryge
Undrar varför man får huvudvärk, jag tror jag tänker för mycket ;)
och igår så blev det städning, och sen laga jag hemmalagad korv och straganoff, mums,

ska inte bry mig om andras problem, har mina egna!

pratar med Emelie lite nu, det ser ut som vi ska hitta på ngt på fredag, då blir det nog galet som vanligt när vi två e i farten ;)

nu ska jag vila mig efter mitt jobbpass, sen får man se vad som händer, är sugen på baka och sånt så vi får se,
 vill bara jocke ska sluta nu så vi kan kolla en säng till oss ;)
uppdatering på min dag kommer senare!


heejdå sålänge

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0