hellu sunshines!!! ...



tisdag, magen krånglar och huvudet värker.
ahh vad jag önska jag bara vakna en morgon och var frisk och livet var lätt som en plätt att leva...
inget strul och krångel..
men men, det går mot mörkare dagar nu, det blir mörkt helt tidigt på kvällen och ja det ljusnar väl inte förrens vid sju lr ngt sånt på morgonen, tråkigt men mysigt.
gör bara att jag längtar till Julen ännu mer då :)

fan vad jag längtar. julen e snart här egentligen.. thihi. den första december får vi nycklarna till lgh och gud vad jag längtar, då blir det att mååååla ;) sätta upp ljusstakar, tomtar och allt. och sen ska vi har en gran oxå, ahh vad jag längtar, en egen jul i vårat hem.

tyvärr skulle detta blivit publicerat igår men bredbandet försvann tidigare än väntat. tyvärr.


Kommentarer
Postat av: hannnnnna :-d

haha, gulllligt tina! skönt att ditt liv snart blir fulländat om man kan säga så.. (a) hör av dig om du vill ha hjälp med målningen ;-) haha! puss på dig.

2008-10-23 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0