.frusterande

jag blir såå arg, förbannad och ledsen...

allt handlar om dig/er.....
ni mår inte bra, handlar fel med ert liv
sen verkar ni skylla allt på mig och sånt
åtminstonde känns det så


men snart så, jag lovar har jag och jocke en egen lgh som vi ska måla och göra fin♥
ni som vill hjälpa oss med det, tackar vi för :),
behöver inte bo och ställa till bekymmer för dig/er......
för bryr man sig, så blir ju den ena arg och tycker allt handlar om mig...


peppa mig istället, det kan vara det jag behöver istället för negativt hela tiden...

det är så frustrerande att hålla på med saker när andra klagar på det... !

Joakim, kom hit behöver dig hela tiden, speciellt nu. när allt annat rasar...
du är mitt allt, du hjälper mig, du såg igår att jag blev ledsen och besviken...
Jag är helt lost om jag inte har dig älskling♥



                                          

Kommentarer
Postat av: Emma

Tina, allt kommer att bli bättre när allt är fiat med flytten och allt det där. Och du har kommit in mer i jobbet. Jag lovar, det blir bättre!

2008-10-30 @ 15:42:55
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0