.fredagstrött

Kick off mötet var trevligt, nice att ha sånt :) jag vill bara kunna leverara maskiner som tusan nu, hjälp mig, tips och sånt vill jag ha nu, sälja som fan och tjäna pengar. hjälp mig! thanks.


jaha idag har jag och älsklingen haft lite mys, gått på ekohallen och kollat julsaker en fråga, Julsaker om man vill ha rött  men även det svart/vita som nu oxå har kommit till jul kan man blanda dem färgerna? jag har lite svårt för att välja. Hittar ju både rött/grönt samtidigt som jag hittar fint i svart/vitt vad tycker du?. Vi har även varit på biltema och Burlövcenter ännu en gång. Sen körde vi hem och åt kinamat, MUMS!

och nu har vi bara kollat idol och sådana saker, trevligt eftersom vi inte kan ut och svira idag eftersom Jocke flyttar ner imorgon :D och jag ska jobba imorgon, Pernillas kusin ska jag till som det ser ut nu tror jag det är.

Men imorgonkväll då jävlar, då ska både jag och Jocke ut, ska se Björn Gustavsson oxå med flickorna från sjöbo, NICE :)

Hahaha Robin hängde löst och Lars var fast, jag älskar allt han gör, tycker han e fräck han gör mer än Robin som bara står stilla. men sen har ju robin e röst och utseende. men jag tycker Lars är lite små charmig.Men som vanligt är jag trött en fredag ja tyvärr har jag ingen energi..

Nä nu får man strax krypa ner tror jag. Längta tills morgondagen och hoppas att den är mer rolig och gjäldje full vid denna tiden.


Martina Pedersen ♥ Joakim Nander

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0