.80talskväll med Clabbe


     



lördagen kvällen blev galen,

vi var här hemma först, jag Emma, Jocke,Daniel sen kom Lenny,Linn och Martina :)
och sen bestämde vi att Emma skulle klippa Jocke, för hans hår var en katastrof. thihi.
allt blev bra, förutom jacket i nacken.haha.
men annars blev det bra:)
sen framme på törringe, blev det helgalet :D
 träffade en massa gamla vänner där, så underbart härligt.
Jocke fick dock oxå träffa en del av mina klasskamrater och vänner som kom lite överallt ifrån :D
Me like.
Hade min tilda där och vi shake as, vilket Jocke och Mange oxå försökte med.Hade hur skoj som helst där :D wiieho.
förutom de långa köerna till den förbaskade baren.


ni som gjorde kvällen underbar vet vilka ni e, och jag gör gärna om denna kvällen ;)

(ganska full, utanför därhemma, mina strumpbyxor och jag var ovänner som ni ser :S)

                     

Kommentarer
Postat av: naddie.

ett riktigt fylleslag på törringe ser jag ... martine då ;)<3

2008-10-13 @ 20:09:47
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0