.jobbhelg med mys

såå,
andlednigen till att jag inte bloggat, jobbat helg. vilket är jobbigt, tråkigt och drygt.
Men.
min älskade joakim har varit med, vartenda pass!
Han har alltså gått upp kl 3 på natten, hem och sova några timmar och dit igen, både igår och idag :)
kan inte säga mer än tack älskling. du har fått mig att skratta och ha kul på jobbet, det har nog inte hänt det senaste halvåret.
tack älskling!
igår hade vi mys här laga god mat, gjorde chockladpudding. hade handlat godis, chips och dippa så gott,
sen titta vi på stjärnor på is, trevligt. men efter det gick jag och la mig missa tillochmed vem som åkte ut .typiskt.
det var då jag, jocke, hanna och jockes kompis Jonas. Härligt.

så min helg har bestått av jobb och mys.. så underbart !
men nu ska jag in och  duscha måste vara fräsch imorgon inför intervjun :)

och nu Emma, har du fått ditt lila inlägg, och måste säga Grattis till Naddie, hon ska bli mamma :)
känns som mina vänner ska ha bebisar, Pella ska ha nu snart, e så nervös för henne. herregud, jag kommer nog krampa när hon ska krysta. Guuud vad jag ska hjälpa dem med sina bebisar och sånt :) fast dem kanske inte vill men jag kommer tvinga mig hem till Naddie och Pella smyga mig in genom deras fönster och hjälpa dem med smått och gott, woho ;)
Älskar er mina vänner <3

fat louie är vår nya katt här hemma, någon idiot har släppt ut honom i skogen, min chef såg en sån transportbur för katter i skogen. hur kan man göra så?! idioter.... fat louie och hanna är såå söta tsm :)Hanna har gjort pizza kanelbullar och sånt gott, tack min kisssemisssss.

Joakim, du är mer än underbar, du är en del av mitt liv, kan inte se mig själv utan dig. du gör så mycket för mig.
vet inte hur jag ska kunna tacka dig och visa hur mycket jag uppskattar allt du gör.


                                               
                                                                    Jag älskar dig <3


Parlamentet nu,
önska mig lycka till imorgon, såå nervös..


                                                                    

Kommentarer
Postat av: Emma

YEAH! Bra Tinisen :D

2008-10-05 @ 20:39:32
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: naddie.

LYCKA TILL :D<3

2008-10-05 @ 21:41:21
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

LYCKA TILL :D<3

2008-10-05 @ 21:41:21
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0