.redan torsdag

sådärja nu var det torsdag, jisses vad tiden går asså.
men det e väl skönt :)

jahapp, har sålt tre maskiner, en till Kalle, Mamma och mig själv :) så nu hoppas jag att allt flyter på och att jag klarar av detta jobbet. och inte totalt gör bort mig, men Emma och Linn sa att jag klara det. så jag litar på er :)

någon som vill se min maskin på en demo så hör av er :)

Grattis till min kusin som fyller år idag :) fast jag är väldigt irriterad på honom...
men grattis iaf, långt inom mig tycker jag om dig ändå :)

bilden är sen i sommras när vi var ute i ystad ;)





Hade min älskling Joakim här igår, såå skönt hade inte träffats sen i söndags.

och dagen har redan börjat med att sola, sååå nice. men vad som händer till jag börjar jobba vet jag inte lägga mig i sängen lite till och sen ska vi ha ett möte vi nybörjare.

Skriver mer sen när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jadå, du var superduktig! Och du kan bara bli bättre, ju mer erfarenhet du får. Vilken underbart fin bild på dig och Tini, så himla fin!

2008-10-30 @ 15:40:54
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tina! Min kusin Alexandra sidnor, skrev ett mess till mig innan och undrade om hon kunde få soffan städad istället för sängen? hihi

Love you! Kram

2008-10-30 @ 17:29:18
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0