.Mtv om Familjen Beckham



såg ett program med Viktoria och David Beckham.
Mtv, helt galet bra, älskar allt som har med dem att göra.

GAAAAH jag kan inte hjälpa det, men gud vad jag älskar dem.

   

deras stil, sätt
och vilka lyxbilar dem har, sinnes. och deras hus.
ge mig!
deras ena son blev 16snyggaste klädda man i hela världen.
Beckham låg såklart etta.
vilken man, vilken fru, vilka barn. me like!     ♥                                               


jag har en jättejätte lång väg kvar........

                  

Kommentarer
Postat av: Emma

Skärp dej Tina! Du är fan så mycket bättre än några j*vla Beckham. Du har i alla fall hjärta och hjärna, mer än vad dom har! Du är mycket bättre än dom, kom ihåg det! Puss

2008-10-10 @ 17:50:51
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0