.lördagen har gett

 denna lördagen har gett,

ca 12min i solariet, noppat ögonbrynen hos Sessan, vara i stan med Jocke och Bella :)
Mys.
tack kära siss för noppandet och pratstunden, och gamla bilder vi såg på, mys.och för att du tror på att det kan funka mellan mig och Jocke, men några kusiner till dina barn får du inte än!Haha.

drömde om mig, Pernilla och Naddie vi baka julbak. det sjuka är att var morgon jag vaknar kollar jag luren, får jag ett sms så vet jag Pernilla e på väg in och ska krysta satan ;) haha.

vaknade kvart över åtta en lördagmorgon. jag e inte klok. allt för att se smset.thihi.

men dagen har varit trevlig, jag hoppas den blir bättre

80tals kväll med Clabbe, hoppas det blir skoj, får hålla i pengarna denna gången dock, ikke 600 spänn på tequila rose som en annan gång jag var där. helt galet.
Jag ska ha koll på det, och för en gångs skull ska Herr Nander med, trevligt min lilla älskling.
eftersom vi nästan aldrig går ut tsm, och ändå träffades vi på ett uteställe.

sen kommer nog Emma och Daniel hit, trevligt.thihi..

hoppas dock kvällen blir galen !

foto från
ikväll kommer imorgon ;)


    
hitta lite bilder här hos mammsen sen i sommras :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Naaw du är söt gumman! Snart kommer det där smset förhoppningsvis;)

Och julbak får vi ta och ställa till med i år:)

Älska daii!!! Puss

2008-10-12 @ 09:05:39
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0