.tråkigtregn

usch var det är tråkigt med sånt här tråkigt väder!
regn, regn och ännu mera regn. blåser kallt och jävligt.
vart tog solen och allt sånt fint vägen?

det är tur jag har Naddie och Pella som jag kan prata med dagarna långa, dem två är några klippor :) <3



         

my girls :) ♥

nixpix, nu ska jag sova lite
är ganska så trött efter en tråkig dag på jobb.

men ska på intervju på måndag, woho :D

jobb hela helgen, inte alls kul ska jag säga er.

undrar vad denna dagen kommer ge

Kommentarer
Postat av: naddie.

du vet ju redan din fjåne ;)<3

2008-10-04 @ 20:08:44
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Pella

Älskar daii Honey! <3

2008-10-04 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0