.kohelgen över


          

 usssch

jobb jobb och jobb...
Nu är min helg som kobonde över iaf, sköönt. men har haft min underbara Jocke som ställt upp och jobbat med mig, du är så underbar älskling, tack för allt!♥

   


Jobb som försäljare är igång, har sålt en maskin :) såå himla skoj :D
men jag har så svårt att komma ihåg allt hur allt ska gå till, såå förvirrande.

här kommer lite bilder från kursen eller rättare sagt när vi var på hotellet,

   
Lindha & Tina                                               Nadine & Johanna

 
Mirjam & Lindha                                          Jesper & Nadine

dessa spendera jag tre roliga, långa dagar med, man märkte inte att tiden gick.
tyvärr har jag inte lyckats fånga min mentor och kursledare på bild, :(
Lindha har egen salong med bygga nagler och såndana saker :)(hon ska hjälpa mig med mina nails), Tina jobbade lite i en Ica affär, Nadine är bartender (gissa om hon ska blanda groggar till mig ;), Johanna hade inget jobb kvar efter sommaren, Mirjam fick sluta på volvo på grund av deras nerskärdningar, Jesper är pokerspelare,  han har varit på Bahamas och spelat där var han även med i tv.
Jisses säger jag bara :)


jag tänker, alldels för mycket ibland...





jag vill allt nu, så svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0