.gulligt

vet inte vad denna dagen ger riktigt,
blir väl att kolla hem till gården, våra bästa år :)
dem serierna är bra. thihi.
usssch.
och ikväll är det lyxfällan, så man ser hur man INTE ska göra

sen är det jobb, jobb.

snart helg iaf gud så skönt :D

önskar att min lilla Pernilla snart får sin bebbe, vet inte vad jag ska göra för att muntra upp dig mitt hjärta.
vet iallafall om att du och jag finns för varandra, vi är så lika på många sätt och gått igenom mkt tsm.♥
 
Emma du och jag sen vi var små, känns så overkligt att vi båda ska bli så vuxna, tänk alla dumheter vi hitta på, innan min tid på lantan, och under tiden på lantan, helt galet.♥
och Naddie vi har gjort så mkt trams och galet på Skurupslantbruksskola, nu ska du oxå bli mamma. och förmodligen flytta till Ystad.♥

jag blir så glad, alla mina favvobloggare ska jag bo närmare och träffa mkt oftare nu, så skönt :)

Jag längtar tills helgen, tråkigt nog ska jag jobba imorgonkväll men säkert nån som vill hitta på något efter det, iaf får Jocke göra det :)
                               
sen ska jag och Hanna shoppa idag, mat dock, men det blir nog roligt det med.

men änså länge har dagen varit bra, Jocke skickar sina söta sms till mig :)

ett urval här:
Älskar dig Martina Pedersen.Du är helt otrolig, underbar och Fantastisk.
Älskar dig av hela mitt hjärta.
Kyssar din Joakim
visst är det skönt att vakna till ett sånt gulligt sms?


 
(man måste tydligen ha mjukis en lördag morgon, fråga mitt hjärta när han springer ut och bytar om.)
Du är så söt, hade så mysigt igår, låg i soffan och brottades, sen såg jag bonde söker fru. så laga han mat till oss. så himla gullig e du♥.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jadu, när man tänker på allt vi har gjort i våra liv så känns det som att vi aldrig ska bli vuxna, men tydligen så måste vi det :/. Men vi får se till att hitta på en massa skit nu "på äldre dar" också ;). Saknar dej Tinisen, har inte sett dig på lääänge :(. Puss

2008-10-09 @ 17:57:35
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0