.3månader <3

måndag, hurra. varför går en helg så fort?
var iaf jätteskönt och vara ledig i två dagar :) utgången i fredags med Martin och Daniel i ystad.dem e några tokar :)thihi. hade skit skoj faktiskt.
Lördagen var det maskerad hos fiia, hade oxå riktigt skoj där, hmm men det var skoj :) sen drog jag ut med Älsklingen och hans vänner men det hade jag kunnat vara utan :S kom ändå aldrig in det var en massa klydd som vanligt, typsikt!
igår tvätta jag, och sen var jag och Jocke en runda hos Pappa, Mia bjöd på äppelkaka jättetrevligt :) bilder från helgen kommer sen tror jag att jag kan säga, men alla som känner mig vet hur jag e.


idag har jag snackat lite med Nattis, det e hon som ordnat till min snygga blogg :D tack gumms !
och jag har även kollat lite på Viktoria Och David Beckham. Fan vad jag älskar dem.
Dem har allt, iaf i mina ögon.

man blir ju lite ledsen när man inte ser ut som henne. för det hade jag velat göra oavsett vad folk säger.
Jag tycker hon e vacker och riktigt snygg vilken primadonna :) thihi.


                 


Idag har jag och Älsklingen varit tillsammans i 3 månader :) fast det var tio månader sen vi började träffa varandra.
så idag ska vi ut och äta middag på min favoritresturang, Elyseé :D
Jag älskar dig <3

      vi hjärtar varandra     


meeen så är det iaf. Jag har egentligen bråttom nu, och har en massa saker jag måste göra.
antagligen får jag göra en lista på allt.








dem e sååå heta och helt asgrymma, Enligt mig nu :)
kolla bara på Davids skratt. underbart !


Kommentarer
Postat av: naddie.

vad bra att du blev nöjd sweetypie ;)

2008-09-01 @ 16:43:40
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0