.Carlssonfesten

har helt glömt bort att uppdatera festen hos Carlsson,
den var mkt trevlig, maten, spriten, sällskapet och dansen :D

förutom att alla mina käraste svek mig :(..
lr ja, hanna tävla så var jojo och jocke sjuka :S
men min älskade Oliver var där,
Olsson och co var oxå där, nice ;)

blev bara som vanligt när jag e med dem, tokigt full ;) gratis sprit och det kändes som mitt grogg och snapsglas var fullt hela tiden.. vid nio var man rund om sina fötter ;) haha.
träffa nya människor alltid kul, behöver ju lära känna folket i skurup om jag nu ´ska flytta hit ;)

bilderna på några av dem alla där ;)

                     
(Jag och CarlssonsPappa, jag är väldigt fyller som ni ser... )

det var väldigt trevligt, har fler bilder men tror inte jag vågar lägga ut alla ;)  HAHA !

Kommentarer
Postat av: Lotta

festen var riktigt lyckad, trevligt att prata med dig i slutet oxå, såg inte vart du tog vägen sen innan vi stack hem x) hihihi <3

2008-09-30 @ 18:53:15
Postat av: Hanna ;)

sjukt trevlig kvälllll! :-D hanna vill gärna ha repris ;-) hihi, du är söt hjärtat!

2008-10-20 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0