.sösdala & Annika :)

helgen, åkte upp till sösdala i fredags. Jag jocke och robin,
hade mysigt där uppe, träffa pirre och co.
fast jag somna ganska tidigt var helt slut.haha
På lördagen vakna jag av att Jocke klättrar över mig, och så skulle vi väl flytta bussen.
vid åtta på morgonen :S hurra.
jag och robin låg och drog oss, skööönt.

sen så blev jag papparazzi, fast i från bussen, ösregna där ute så jag ville inte direkt ut. Pirre träna först sen träna älsklingen vid tio, elva.
sen böjade tävlingarna vid tolv tror jag :)
och då kom Jockes mamma och mormor och söta fabian :) så då hade jag någon att prata med :D
skönt.
så såg vi tävlingarna, jocke var inte på topp sa dem. och han visste inte själv varför :S. men det gick bra ändå tyckte jag, även om ingen i deras lag var på humör, men men. man kan inte vara bäst alltid. det är något man får lära sig :)
sen slutade det regna så papparazzi jag gick ut och tog en jäkla massa foton på grabbarna :)
sen blev jag trött och gick in och vilar, tur var väl det för då trillade pirre ordentligt, hade jag sett det så hade jocke inte fått köra, usssch sånt e hemskt. han blev sydd och fick hjärnskakning sa han :S
sen var det dax för älsklingen att tävla ännu en gång. 
sen åkte jag med mamma Christel och Mormor Gun hem. hade mysigt och trevligt där uppe :)




n var det hem och göra sig i ordning, sen skulle man vara hos Annika vid sju, men vi kom vid halvåtta :P som vanligt inte i tid.haha.
hos annika sen var det jätte trevligt, god mat till max :D jätte gott faktiskt.
sen blev det lekar, kunde inte vara med fullt ut. allt på grund av min rygg. har så ont i den ibland :(.
men jag skratta åt dem andra iaf ;)
och tequla reeejs blev det oxå, usssch jag tåler ikke det.haha.

sen bestämde jag, linn, emelie och jeff för att sticka ut, slagt åkte vill till.
men linn och jeff åkte hem rätt tidigt. hade tur som hade emelie där, vi har alltid så skoj när vi e ute ;)
träffade Tom och Jesper där, hade riktigt skoj faktiskt :D
shake as och sånt skoj ;)




dagen var lyckad...tills matte berättar att han kört på ett vildsvin med min bil ;( ahhh!
blodig och äcklig var bilen. så vi körde och tvätta den efter han hämtade oss på slagt, usch.
så nu måste bilen fixas, men det får matte ordna!

söndagen sov jag till tre, helsjukt :) sen låg jag och drog mig, gjorde inget vettigt alls.
kl sju på kvällen åt jag frukost och satt mest och vänta på älsklingen skulle komma hem. sen ringer han och berättar att han trilla på tävlingen, fick en sten i huvudet så det pissa blod typ, det var tur jag inte var där, för då hade jag svimmat lr ngt.
men vid halv nio kom älsklingen hem till mig :)
då hade jag lagat mat till oss, kotlett,kroketter och berniiiisås :D mums!
var gott, och mysigt.
sen la vi oss i sängen för att räkna ut våra räkningar som vi kommer ha tsm. för nu ska ju jagkanske köpa häst :D woho.
min älskade Don-Philip.

sen somnade två trötta människor, jag och Jocke :) så det var min helg..

  jocke redo inför starten ;) <3

 fabian fick ha hörlurar, han e så söt     

usch nu vill jag gå och vila lite men ikke. kolla jobb. och sen ska jag köra till mitt oxå :( i dont want to do that !



jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: naddie.

det ser ju ut som du är proffs med nappflaskan gumman ;)<3

2008-09-08 @ 13:51:29
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0