.sessan <3

Ibland hade det inte skadat om man gått ner tio kilo :S jag vill ! ! !

har varit hos min sessa idag, lekt med hennes kattungar, så sjukt söta :D
tequila vill jag ha, men nä :( stackars mig.
Läste min sessas bok som hon skrivet, helt sjukt. jätte intressant, hon skrev precis så som vi hade det.
Är så stolt över dig sessan, både över boken och över dina nyoperadade bröst. Dem e inte så ska jag säga ;)
du kommer verkligen lyckas, får du motgångar står jag bakom dig och så hjälps vi åt att lösa dem.
Systrarna Pedersen för alltid <3




        föralltid<3     

ska iväg med Jocke ikväll, ska se när han tävlar i sösdala imorgon i cross.
Sen imorgon ska jag på 20års fest hos Annika, woho :D



så sjukt söta :D tequila och ferrari ;)

egogirl här får bege sig
Have fun, its friday ;)                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0