.bättre tisdag än väntat

är med två heta chicks ikväll Jojo och min sambo hanna :), vi tramsar och har oss. lika skönt och skoj som vanligt, jag och jojo har fixat present till carlsson och sen handla jag present till Pernilla med, så nu måste jag köra till sjöbo med den :D medans rara söta hanna fixa pannkakor tills oss här hemma MUMS :D
men en sak dem inte förstår e att deras chef är snygg.....


asså jag kan inte hjälpa att jag tycker han e snygg :) 50 år och rena kapet ändå, woho :D
jag ska bli hans personliga assistant och hjälpa han och resa världen runt med honom :)
jag har då drömmar ;)

ni som undrar så pratar jag om



Lufti Koljini





jag diggar iaf ludde, men jag älskar jocke :)
jocke har mer normal ålder inne för mig, thihi. men jag saknar han nu när han inte e här och tönnar sig...


och Nathalie, ni ska stanna i Skåne, så det så Robban :) thihi

livet kan bli bättre :) <3

    
(har tyvärr inget foto på Jojo på denna datan :( )

det blev än bättre tisdag än väntat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0