.avskyvärda klocka :)

en sak är säker, det är inte lätt att vara kobonde. haha. när klockan ringde kvart i tre i morse så var jag inte alls pigg på att gå upp, ville bara stänga av den förbaskade klockan.thihi. men ikke.
Kom precis hem från jobbet, vill bara hitta ett nytt.
men jag kan inte bara leta efter jobb. får hitta en lägenhet oxå. Jocke vill iförsig att vi ska flytta ihop :) så vi får ju se. jag vill ju helst inte bo själv. men kommer kännas konstigt att flytta till lägenhet när man bott på en storgård innan med en massa åkrar runt ikring en. men man vänjer sig :) kan inte alla lediga jobb bara ringa mig nu? nepp, men sen känns det som jag vill plugga med. fast vet inte riktigt vad än :S. känns skumt att jag vill plugga, vilket jag har hatat såå mycket.

hade jätte mysigt igår med baby, älskar elyseés mat, den är alltid lika god Plankstek, MUMS!
sen körde vi hem till Jockes mamma och var där lite, trevligt :) nu har hon ju lilla fabian med, såå söt :)
sen kolla vi lite lägenheter och sånt i malmö. Jag vill ju jobba i Dk nu så får väl ta lite ledigt och åka runt och söka och lämna in cv. hade ju varit nice i bunkeflo, dem nya lägenheterna där, älskar Jonas lägenhet den är fin :) thihi.

ska snart till sjukgymnasten och träna upp ryggen, (och det andra av min kropp). sen blir det hem och duscha och därefter iväg till Ikea :D woho. förmodligen blir det jag larsson hanna och eventuellt Jocke ;) nice.

              

vi stanna till på sövdesjön när vi körde hem... och fjanta oss lite. thihi.

Skriver mer senare, have a nice day !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0