.saknar er

igår var jag och Jojo hos Pella, jätte trevligt :D sjukt gulligt namn och rum dem har gjort ;) tyckte lite synd om Dennis bara, stod och föna.haha.
Men var jätte trevligt, hon fick en liten pyjams till den lille, gissa vad, med kor på :D thihi.

idag har jag och hanna städat hela huset, blev ett kanon resultat båda e helnöjda ;) haha. sen kom älsklingen, vilket jag längtade jätte mkt efter. har ju saknat honom..
sen kom mamma och satte husvagnen. men hon körde direkt igen men jag och jocke satt och åt tacos :) sen körde vi och handla så vi kunde göra marängsvisssss, super gott :) tyckte 'även hanna.

ahhh.. jag vill inte imorgon, känns så konstigt att gå dit.
sist jag var i kyrkan var det oxå begravning.
Först Jimmy nu Farfar..
blev lite besviken när jag fick reda på vad dem andra hade gjort i måndags. men ingen fråga mig. känns som jag inte har någon kontakt där knappt. tråkigt!
farmor höllt ihop det mesta och när hon försvann, försvann så mkt mer. och nu även farfar... jag saknar er båda!!!!
jag undrar hur allt ska gå imorgon, sitter här helt nervös, gråtig...

ibland undar jag hur folk tänker,
amen två månader e lång tid kvar varför planerar ni redan?, min fafar har gått bort dem bara hur kan du försova dig så?
vi räkna ut hur mkt du fick sovit inatt ju...
men hallååå,

livet är inte lika lätt för mig som för er...
och förlåt men jag glädjs åt att jag ska flytta och vill planera och tänka positivt...
 menar säkert inget illa, det e bara att när jag e ledsen och får en massa sånt på mig orkar jag inte, låg liksom och grät härom natten, drömmer mardrömmar hela tiden..

jag saknar så många i mitt liv Morfar,Farmor,Farfar,Jimmy m.fl.... <3

jag fick inte ens ledigt imorgon, blir man chockad eller? ska jobba till sju imorgonbitti sen köra i rally fart till Nathalie som hjälper mig med kläder mat och sådant :)

nä nu ska en gråtig, nervös tina krypa tättintill sin Joakim..
nära och kära...
Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var verkligen superkul att träffa dig gumman:) Har saknat dig såå juh!

Det är klart att du ska få vara glad och planera för flytten, det är ju det som är det roliga:) Tänk på dig själv och inte på vad alla andra jävla nollor säger!

Love you gumman!

Hoppas allt gick bra på begravningen. Beklagar sorgen:(

Pussar i tusen!

Ps.lillen kommer vara sååå fin i sin ko-dräkt haha!. Ds

2008-09-19 @ 10:51:34
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0