.Mias 35årsfest och samtal hela natten

Så var det lördagsmorgonen. vaknade, huvudet dunkade!!!
ahh nä!
fixa till mig åt frukost, körde hem till Linn, testade deras alkomätare, hoppades den fungerade ;)
sen begav hon och jag oss in till stan, jag behövde nya skor och en present.
Vi ordnade båda.
två nya stövlar till mig, och present till Mia :D
 hett,hett :)

sen var det hem, göra sig i ording. snygga till sig.
skulle ju på 35års fest hos Mia :)
klockan ticka.. men jag kom dit, med Ron och Matte(dem körde).
Rons pappa känner ju min pappa. så när pappa såg att Tommy satt brevid mig så sa han, ni måste av här!
Haha jahapp sa tommy och hoppade av, ett antal groggar för honom med...haha.'


(Lägg märke till att hon sviker mig och inte dricker min mjölk från skånemerijer haha) js

hade verkligen jättetrevligt hos Mia och Pappa. Mia är en klippa :)
  
lillsiss och jag<3
tramsa med min kusin, synd inte hon och tobbe kunde stanna så länge.
sen fick jag umgås med dem vuxna damerna ;) haha
.
(detta är då en tjurKondom. Mia vill ge den till Jocke i Julklapp.haha)
men det är inte Illa ;) sexsnack som ni då ser..haha.
galetgott med smörgåstårta, undar när jag ska få äta det igen?!

pappa och hans små töser

sen kom Becca och Sara och hämtade mig, lite rund om tårna då ;) jättetrevligt att prata och sånt, sjukt längesen ju, skoj att bara se er :D

väl hemkommen så var mamma där. Ojoj
vad vi satt och snacka. från typ tio på kvällen till tre på natten. drack, grogg och rocka loss även ;)
 prata om allt mellan himmel och jord.
känns skönt att han en sån relation till min mamma, var värt att gå igeonom allt som vi fick gå igenom för att kunna ha det hon och jag har. det hade aldrig någon trott att vi kunde ha det såhär bra för ca två år sen..
Kändes skönt när hon och Yvonne hade pratat om mig, hon att det gick bra för mig, att jag ska vara lycklig med Jocke. vilket jag är :) längtar såå himla mkt tills vi ska flytta :D
även om hon blir nervös om jag handlar på kredit..på ikea..till vår nya lgh.. men det har jag inte gjort än..haha.
jag bara älskar när vi hjälps åt, när hon hjälper mig och kolla mina saker på vinden.vad som ska flyttas och inte. Hennes egna lilla glytt ska ju flytta.på riktigt. men hennes glytt vill ändå ha sin små saker kvar hos sin mamma :)
vilken tur jag har min underbara mamma.<3

 

det var min trevliga lördag :D
blev tyvärr inget sexparty för mig och mamma.
Jag ville inte gå utan Christel. tihihi så tönn e jag ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

naaauw, vad sött det låter med din mamma :) <3

2008-09-30 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0