.fredagmedAnnaCaroline

sen efter Carlssonsfest, var det jobb. bodde i Skurup med Älsklingen, han var dålig så vi var hos hans mamma. Så jag var skurupsbo i en halv vecka, trevligt :)

sen blev det fredag.. i blodet igen ;) thihi.men jocke var långt borta.. som vanligt.   känns som han alltid är det på helgerna... men den dära crossen är väl slut nu snart så då får jag väl ha honom för mig själv ;) åtminstonde lite.
Jobbade dock kväll, men Svenne kom och tog över vid fem, tack :)
sen körde jag hemåt, åt hos mamma, hon passa Bella, vi hade trevligt där tills annie kom och hämtade mig så begav vi oss till min siss :)
där gjorde jag och siss oss i ordning, och Caroline med ;)
snyggt blev det lr ja ;) haha.
  
sen satt vi och drack där lite, så kom min rara matte med grejor jag glömt så mamma packa ihop det. tack!
sen snygga vi till oss lite till sen stack vi till Netzad, lr ja hur han nu stavar det.
där var Martin Vik, dick, lenny och så kom då vi.
men men mkt snack. trodde jag skulle in till stan, men vi missa taxin, så typiskt!!
Så vi fortsatte att dricka lite till sen visste vi helt plötsligt inte om vi skulle in längre..ahh!
men var kanske tur för siss och Caroline hade inte haft tid med mig, utan med att ragga och se såå snygga ut. och sexiga, bilder kommer hahaha ;)

    DivaCaroline:)
 jag bråka dock lite med siss vad jag minns.
hon vägra ge mig ett par strumpbyxor, när hon hade två par extra med sig!! typiskt henne.haha.
sen så blev det väldigt mkt snack...
men vid fyra så fick jag ont i huvudet och gick hem...
palla inte lyssna på Dicks "tina visa brösten"... din syster har gjort det...
ahh hon har silikon och har snygga nya fina bröst sååå nä du ska inte jämföra det med mina!
dessutom tror jag inte min lilla jocke hade blivit så glad om hans flickvän springer och visar brösten för "svedalapack" som vi säger ;) haha. allt från svedala e väldigt ofta pack har jag hört.. INGA kommentarer! haha.
tror det e mer än jag som håller med om när jag säger svedalapack ÄR pack..!?

Jag till Caroline
Jag-, du dem naglarna du klistrar fast nu. dem kommer inte hålla för ikväll
Caroline- Jodå tina du ska få se...
efter en timme hos Netzad så åkte första nageln, i min systers hår!! haha.
det var då i början av kvällen, HAHA!

 
kommer alltid älska dig siss, oavsett vad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0