.vågade

så nu är det bestämt.
jag ska flytta till Skurup, jag ska bli sambo.
herregud inte kunde jag tro detta när jag trilla in i din famn på tingvalla för snart ett år sedan.
inte att allt skulle gå så fort och så bra.
men jag är jätteglad över att jag fumla in i din famn där på dansgolvet.
J.Nander - M.Pedersen snyggt ;) <3


thihi.
vi har fått en trea mitt i Skurup, nära till allt, är granne med statiol, coop konsum, och systemet :D thihi. haha.

helgen har bara bestått av en massa jobbande, tråkigt nog. Men hjärtat mitt har hjälpt mig som vanligt om han inte ska iväg på något.
när jag går där på morgonen så tänker jag så himla mkt hela tiden.
ganska jobbigt och irriterande på ett sätt. för jag vill så mycket men hur ska jag gå till väga med allt?

jag vill ju ha don-philip men hur ska jag kunna orka med så mycket förändringar samtidigt? bli sambo, (få ett nytt jobb) och skaffa häst samtidigt?
känns som att jag inte kommer hinna. ska ju renovera lägenheten innan vi flyttar in med. måla om den, någon som är sugen på att göra det med oss ;)?

så i slutet på november ser det ut som nu, men hoppas vi kan flytta dit tidagare :D

ohh vad jag längtar... vi ska få något eget, äntligen!

men nu e det ialla fall så att jag vågade, jag vågade satsa på Jocke och än så ser det ju ut att bli bättre och bättre för oss.

Jag tror verkligen jag fick en jackpot när jag satsade på detta :)


skriver mer imorgon, ska sova nu....

vill inte börja kl tre inatt kommer hata klockan när den ringer..

saknar min älskling.. <3

älskar denna låten eller ja jag älskar en del låtar, ni borde lyssna och lära ;) thihi

Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone who fulfilled my needs
A lonely place to be, and so I learned to depend on me

I decided long ago never to walk in anyone's shadow
If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed.
No matter what they take from me they can't take away my dignity

Because the greatest love of all is happening to me
I found the greatest love of all inside of me

The greatest love of all
Is easy to achieve learning to love yourself,
it is the greatest love of all <3

Whitney gör sjukt bra låtar har jag kommit fram till

farfar, jag ska försöka säga hejdå på fredag, hur ska detta gå?!<3



har varit hos min älskade mamma idag igen, vi kolla färg och tapter, mamma jag är din lilla glytt ändå och jag älskar dig massvis <3

 jag älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0