.V.B vicktoria beckham

                               
                                                                                                                                   

















Vacker, het. you want it, Vicktoria got it. she is close too be really perfect this woman.

tänk om man kunde sett ut så som henne. jag tycker hon är grym.



          jag har en lååång väg kvar.. nästa foto ska jag likna henne mer ;)
drömma får man har jag hört.
ska iaf väg och träna lite nu, steget närmre. ojoj !

vicktoria beckham <3

Kommentarer
Postat av: naddie.

bara du INTE blir annorexismal som henne ;) snygg är hon men hon är för smal :P

2008-09-02 @ 18:12:19
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0