.all i want is to runaway

Goddagens allesammans!
Hoppas er onsdag är bra, min känns lite konstig och deprimerad... ingen bra start.

jag orkar inget mer... allt känns tråkigt just nu. då menar jag allt. svårt som fan att inte äta godis, samtidigt motionera, även vara en glad och underbar flickvän när man ändå känner att allt bara försvinner...
jaha då blev man ensam hela fredagnatten oxå... visst är det bra att han jobbar över och tjänar pengar. men jag märker inte av dem. allt kommer gå till crossen... och allt handlar om cross... jag känner bara att jag finns. aldrigt något roligt som händer mig. När jag bjuder hit folk så dyker ingen upp. och alla låtsas som att det är bra. jag blev faktiskt väldigt ledsen.. men det går väl över...

jag vill bara försvinna nu , folket runtomkring hade inte märkt det.. vilken dålig dag det är just nu. sorry  att jag inte är på humör. alla har vi dåliga dagar.



all i want
 is to runaway

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Tina.. Du borde kanske bjuda folket lite tidigare, så att man hinner planera lite. Alla är inte lika spontana som du ;).

2009-04-15 @ 17:02:51
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0