.ge mig tips inom skönhet

jag behöver lite tips.
kan ni ge mig lite skönhets tips?
för ökad självkänsla, känna sig mer fin osv. Förstår ni vad jag menar?
typ, håret, solning, träning,vitare tänder, kläder, naglar jaa allt. kan ni ge mig tips, hur man ser bättre ut, hur man känner sig bättre finare osv?
Och vad tycker ni är viktigast i ett utseende?
behöver all hjälp jag kan få :D

jag har liksom bestämt mig att nu när jag tränar, inte dricker och har slutat med mitt godis ätande på vardagarna kan jag försöka göra en liten förändring på mig själv, så man känner sig vackrare eller kvinnligare på något sätt. Mamma och Linn sa att bygga naglar gjorde så att dem kände sig mer kvinnligare, men jag vill ju hellre kunna få mina egna naglar långa ocxh kunna ordna och dona?
vad tycker ni?


ni vet en gammal bonatös kan inte så mkt om skönhet när man jobbat 24,7 alltid annars, har ju haft mina egna små staylister som ordnat allt sånt till mig :)
 saknar nog mina kor lite...



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ansiktsmask och hårinpackning är helt underbart! Vill man inte bygga på sina naglar (som förstörde mina) piffar ett snyggt nagellack upp :) Finns olika nagellack som även förstärker vilket gör det enklare och få dom långa. Peeling är heller inte fel, att peela ansiktet innan man går och lägger sig och sedan smörja in sig med för mycket nattkräm ger en underbar känsla på morgonen. En snygg klänning och en god parfym brukar också resultera i ett topphumör :P haha Gosh, älskar sånt här ^^

Hoppas du fick något bra tips! (jag har många fler annars)

Enjoy

XX

2009-04-20 @ 20:43:28
Postat av: Linda

jadå , men jag tror ni klarar de :)

Sen så dom som tar livet av sig e jue inte riktigt kloka typ. Man ska jue inet göra de för att man har gjort slut med sin kärlek, klart de svider men vafan

2009-04-20 @ 21:14:52
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

ojdå visste inte att ha körde ihjäl sig för att han inte klara va tsm med frun , fyfan va hemskt för henne nu.

Han hade jue inte behövt ta barnen med sig.



nej, tyvärr , kommer inte på något tips nu:0

2009-04-21 @ 09:53:14
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm.. I present..? Jadu, inget speciellt faktiskt. Men du vet att jag ALLID blir som gladast för ett presentkort på IKEA, eller Nillsons Möbler går också bra :). Hihi..

2009-04-21 @ 22:12:45
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

boka en tid hos frissan, lite slingor piggar upp en, ljusa i ditt mörka.



Att bygga naglar är i förebyggande syfte för att dina egna skall växa..=)



varför inte springa ut och titta in det nya vårmodet. Ut och rör på dig och kanske köpa ngn ny ögonskugga?!



samt att äta sunt som du gör nu... Gytt Tina keep up the good work...

power to the people

2009-04-22 @ 17:11:03
Postat av: Sissan

Gör något drastiskt innan du ångrar dig eller börjar tänka om.Tatuera dig t.ex. Fixa ny frisyr.

Men det bästa tipset, blondera dig....

2009-04-22 @ 21:57:55
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Renée

2009-04-23 @ 13:26:37
URL: http://logaaan.blogg.se/
Postat av: Renée

Jag har väl samma tips som alla andra har haft tycker jag. Gå till frissan, köp nya sommarkläder, fixa naglar, köp roliga smycken, skor, en ny väska, ja detta var inte lätt :)

2009-04-23 @ 13:27:58
Postat av: MALIN

Hej! Jag brukar ibland lägga ut "veckans skönhetstips" i min blogg. Så kika gärna in där så finns det ett och annat tips! :)

2009-04-25 @ 10:59:13
URL: http://tastebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0