.marknad och jobb

Goddag måndag, idag har jag inga planer, jätte tråkigt.Eller jo när jocke slutat om han slutar i tid, ska vi köra och tömma huset i sjöbo, det måste göras.inte så kul, men det måste göras!
I helgen var det lugnt, fredagen hade vi grillning och lite marknad med Emmsi,Daniel & Geir. väldigt trevligt :)
Lördagen så jobbade jag kväll, och igår jobbade jag dag. Anna och Bella kom och hälsade på mig igår,på jobb,så glad jag blev. Sen när jag slutat så gick jag,anna,bella och Kim på Svedalamarknad. Vi gick väldigt fort igenom igen. var inte så mkt att hurra för. så inget inköp för mig inte. Sen kom jag hem igår och väntade in min älskling så myste vi, båda två var helt slut men sen hoppade han in i duschen, sen kom Millan och Dennis, vi stack och ordna mat och jag och jocke köpte chokladpudding till efterätt. Mums!
och idagf är det måndag inget godis och ingen läsk, its hard.
Men helgen utan alkohol var lätt eftersom jag jobbade.

men nästa fråga vad händer på valborg?


jag och syster


Kommentarer
Postat av: zaza

Jag ser ut som en avdankad pundare.

Kan inte påstå att jag blir bra på foto...

Kramz på dig siss

2009-04-27 @ 14:37:31
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Ja, det fick jag! Tack själv! Puss

2009-04-27 @ 17:03:55
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0