.Smokie Sjuk :(

vet inte vad jag ska skriva riktigt, Jocke är i Göteborg och jobbar.. trist. kommer hem inatt någon gång.
Igår var vi hos Jockes mormor och morfar en snabbrunda, men dem hann ju givetvis bjuda på mat även om vi sa nä det behövs inte. men det blev ungstekt falukorv med hemmalagad potatismos. Mums! sen körde jocke och robin och mecka cross. Jag körde och stor handla på Willys, nu e här mat hemma :)
Är så grymt sugen på grillat idag... kusinen ska snart ringa blir kanske grillning hos honom. Annars ska jag kanske ut till Hanna och hälsa på :) har även varit hos mormor och sven idag, dem blir så himla glada när man kommer dit, tycker faktiskt man kan unna dem det. Man vet aldrig hur länge livet stannar i behåll..
Just nu är jag lite deppig var med mamma på Dala plantor. hitta fna blommor men dem passa bara utomhus.typsikt. Ni anar inte som jag vill flytta till ett hus. eller lgh med balkong eller trädgård.
min kisse e sjuk, Smokie, han har spytt tre gånger på ett dygn, stackars min bebis :(

Nepp ska väl polocka undan igen. Städa i onsdags är ser ut som skit igen. hur lyckas man?



foto från maskerad på mitt gamla jobb, jag var pirat!


Vad ska ni göra denna fredagen då?:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tina, varför målar du inte naglerna oftare? Det var ju skit snyggt!

2009-04-17 @ 19:58:19
Postat av: Stenis

smexigt halsband!

2009-04-17 @ 21:49:38
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart det gör! Nu hör du vad jag säger :P.

2009-04-18 @ 01:07:22
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0