.soligdag med Tracy Chapman



Heeej allihopa.
Vilken fin dag det är idag, nu ska jag alldels strax ut och gå med Becca i Svaneholm, ska bli mkt trevligt.
älskar när vädret är såhär fint.
Ska förmodligen vara ensam ikväll igen, Jocke körde till Kalmar imorse igen.hurra.
Allt bråkande tär på en... och han förstår inte varför man blir irriterad och ledsen. men det kanske är manfolk i ett nötskal? eller har jag fel?

Nä efter rundturen ska jag hem och städa, usssch. Inget kul och göra en sådan fin och solig dag.

Lyssnar mycket på Tracy Chapman nu...
Lyssna och njut!

 

Vad ska ni hitta på denna torsdagen?
 snaart helg....
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Stenis

Tracey ääär såå bra! Har du hört Last night, tror jag den heter...! Sjukt bra! Vi har ett album med henne.. asbra låtar.. Hörde att ni hade sjukt fint väder idag! Inte vi.. Här e de grått o lite småkyligt.. :( PoK

2009-04-02 @ 13:05:55
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: ja det var mycket trevligt :)

2009-04-02 @ 14:40:55
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0