.tömmde huset i sjöbo


vilket underbart väder det ser ut att bli idag, skulle egentligen städa nu, men tänkte nepp det kan jag göra sen, nu vill jag faktiskt bli lite brun, det jobbiga är att ligga på trädgården där alla ser en, men just nu har jag inte så mkt val, får ta med Darre ut, han älskar att vara ute. Min lilla bebis. Sen blir det kanske så att jag åker med jocke till lund med kranen tar vår bil, kör till Nova en liten stund sen hämta honom när han slutar. Han ska träna cross idag så, och jag ska klippa mig :D
det är verkligen på tiden, var nästan ett år sedan jag klippte mig :/
Ni har inga förslag på frisyrer?

Igår åkte vi och tömmde i sjöbo, usch vad mkt skit man samlar på sig,jag jocke och robin åkte dit, sen bjöd jag på pizza och cola, vi fick det igår sa vi :P så nu har jag nya kartonger här hemma att ta itu med, men ikke nu. Högst upp på listan är solning!
Visst är det skönt att sola?:)

Kommentarer
Postat av: Stenis

sv:

Vadå helt rätt? =S

2009-04-29 @ 21:25:26
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Stenis

HAHAHA.. Jag trodde du mena att de va helt rätt av aktten att kissa i soffan xD Men nu e jag med ;P Jag ska kastrera henne om ja så ska göra de själv! >_<

2009-04-30 @ 10:13:16
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0