.tvätt och städning en solig fredag

Fredag idag, woho.
En solig fin sådan dag. Underbart!

just nu tvättar jag, ska snart dammsuga. men kollar ju på våra bästa år nu. sååå bra.
Nördigt ja jag vet, men ändå jag gillar jag det.
tycker det är så spännande.thihi.

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska ut och gå en sväng sen iaf. men jocke ska väl mecka cross ikväll, sen ska jag storhandla på willys i ystad som jag gjorde förra fredagen, super härligt.
Mot kvällen vet  jag inte vad som händer, blir nog lugnt. Jocke lär nog somna tidigt eftersom han har jobbat över en del denna veckan.

Vad händer för er denna soliga dag?


Darre & Jag ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

DARRRRRRE :P

2009-04-03 @ 15:16:56
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0