.Valborgsmässoafton 09

Då är det valborgsmässoafton idag, ska inte firas så speciellt tror jag lite mys blir det nog;D. Jojo fråga om utgång blev väldigt sugen på det. Vi ska sitta i simmarpsbacke här i skurup och grilla och dricka. Jag,Jocke och hans vänner, har inte en aning om hur många det blir. Men jag hoppas det blir trevligt iaf , fråga jocke om han tyckte jag skulle ut, absolut inte. Det ville inte han, haha han är så söt min älskling.Jag vill ju vara med dig, och dessutom efter tolv inatt har vi varit tsm i 11 månader, träffats i 16 månader tror jag det blir :P hihi mys.
Och ja idag får jag dricka, varit nykter i typ tre veckor, lite till, duktiga jag !

Har städat undan lite i lgh, måste göras, inget som jag tycker är så jätteskoj.
Igår blev jag klippt och fick noppat mina ögonbryn. tänkte lägga mig och sola innan men det blåste alldels för mkt. För då skulle jag egentligen hem till pernilla och sola, men det blåser en del så jag får ta solariet istället.haha.
Nu ska jag gå till solariet, sen ta bilen, hämta älsklingen i blentarp, köra till ystad handla på Willys och förmodligen inom systemet där oxå. Imorse typ tio i tio, stod folk här i skurup och köade till Systemet, fan vad jag skrattade typ en 15 pers stod här utanför och väntade.Hihi. man ser mkt när man bor mitt i centrum.

Men hoppas ni får en trevlig underbar valborg. Vad ni nu ska hitta på med :)
 Grattis Kungen!




Sjung med, visst spelas dessa på alla festerna ni ska på ikväll ;) (lite ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0