.helgen hos Klappen och på crossbanan

Godeftermiddag tisdag.
Har haft full rulle så har inte haft tid att uppdatera riktigt.

Lördagkvällen hos Caroline var jättetrevlig, folket var trevliga och jag hade supertrevligt. thihi. Smörgåstårtorna hon hade bakat var riktigt smarriga. hihi. Innan jag gick till Caroline så stack jag upp till Reneé så slapp jag gå dit ensam. Var trevligt att snacka där och vänta in Ann & Co som sedan kom dit så vi alla begav oss till Caroline tillsammans.
Det blev en massa snackande där hos Caroline, Sofie och jag tala om allt från bilar till lägenheter, men det var trevligt och intressant :)
Men vid halv tolv kom älsklingen och hämtade mig, kände att det räckte för mig då eftersom jag inte skulle med ut. Och han skulle hämta Lenny i malmö klockan elva. så var lika bra jag åkte med hem då. Vi hämtade även mamma på Club Pub... och fick köra och lämna henne i hennes husvagn.. sen vid ett på natten kom vi hem. Sköönt. men som sagt en mkt trevligkväll.

Söndagen låg vi och drog oss till nästan halv tio, sen bestämade vi oss för att gå upp och äta frukost, sen kom Robin oxå och åt med oss. Dem skulle träna cross och jag tyckte det såg ut och bli fint väder så jag bestämde mig för att följa med och kolla, hade inget annat för mig. Och jag hade faktiskt mysigt och lugnt där. Förutom när jocke körde och trilla rätt framför mig, trodde jag skulle få hjärtklappning. volta runt i luften ussch nä.
men efter deras träning körde vi till Blentarp, jag högtryckstvättade vår bil, och deras crossar. väldigt duktigt av mig. hihi :)

Nu e det är ny vecka och denna veckan ska jag försöka sluta äta godis och dricka läsk på vardagarna. Igår klarade jag det galant även på jobb. hoppas det fortsätter på den vägen resten av veckan och månaderna.hihi.
Vi har även börjat träna lite tillsammans. Vi är ute och går i svaneholm varje dag,(igår var där filminspelining) och igår tränade vi efteråt här hemma med varandra, riktigt skoj var det.

Nepp nu kommer här lite bilder från min helg:


såhär såg man ut


en liten del av flickorna :)


jag och födelsedagsgrisen :)


Reneé & Co


Caroline & Sofia, vi var nog sötare när vi var små....haha


Sofie och hennes käraste :)


Crossdagen:


älsklingen när han kör...


Robin när han kör :)


Jocke och Robin i luften... Inget jag gillade direkt.haha.


Älsklingen och jag i en liten paus han hade. Mys!

Så detta var min helg och min måndag...
Nu börjar jag bli på sånt bra humör igen, älskar det.
Och jag älskar dig Joakim, du är mitt liv♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0