.kanske lämna in datan idag

Godmorgon lördag :)
vilket härligt väder det är, så skönt.
Idag vet jag faktisktt inte vad som händer, funderar att köra och sola vid mammas husvagn. Jocke ligger och sover inu, han kom hem vid fyra inatt. jag orkade bara prata med honom till lite över två.
Haha igårkväll var Becca här, vi gick en liten promenad. Lilla Darre var oxå med, han gick en hel promenad, så duktig han e :) dessutom hittade vi en hona, fan vad jag skrattade åt dem två när dem fick syn på varandra.haha.Darre e verkligen inne i nån kärleksmånad nu,haha.Sen när vi kom hem, körde Becca hem och jag tog en liten dusch på Darre, ni anar inte så söt han blev.haha.kunde inte låta bli att skratta åt min lilla bebis.
Känns som jag vill hitta på ngt, men har inga ideér :/ vad kan man göra denna soliga lördag? Snacka med Jocke igårkväll om vad vi skulle äta idag, han bara Grillat. Ja det hade ju varit nice, men vart :/ vill så gärna göra ngt. Ni som inte vet om det så håller jag upp med att sluta dricka sprit under april, ni anar inte vilket sug jag har efter det. En cider till maten, ut på stan och ta en eller två ciderar. Jättejobbigt är det. men jag hoppas jag klarar april ut. Idag ska lilla Ariella döpas, Linn frågade om jag skulle till kyrkan. men tänkte nä,känns dumt om man inte är bjuden sattsäga. till kyrkan får ju vem som helst gå,men tyckte ändå att Nathalie sa ngt om att hon skulle ha ngt likande senare för vännerna. eller var det pernilla som sa det?ni vet minnet är urkassat. Men jag hoppas allt går bra för er Nathalie & Robert, lycka till idag :)

nepp vi hörs sen, om vi inte får för oss att lämna in den jävla datan idag.den är sååå dryg.detta inlägget tar dubbelt så lång tid än när datan var normal.

Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0