.Skärtorsdag med flickorna kanske?



Idag är det skärtorsdag, igår eftermiddag blev jag inringd av jobb. så det vara bara att klä på sig och skynda sig till tåget.
På jobb var det ganska så lugnt efter kvällsmaten tog jag och farbrorn  en tur hem till Eva & Co och fikade, var mkt trevligt, även om man fick en och annan kommentar. men han var glad resten av kvällen så det var skönt :) tiden gick rätt fort där så :)
Idag är det ju skärtorsdag, får gå och handla hem lite påskris då ju. så vi har ngt lite att pynta och så att det ser påskaktigt ut här. Ska även jobba på påskafton, så imorgon ska vi träffas med familjen och äta gott och mysa. Ska få träffa min efterlängtade systerdöttar. saknar ju dem!
Idag kanske det händer att några flickor kommer hit och snackar lite skit :) inget avancerat utan bara för att vi har typ inget och göra. Jag ska ändå vara ensam hemma hela natten för Jocke ska jobba inatt. tråkigt men sant. Så han kör härifrån vid tio ikväll så. Men hade varit trevligt och snacka lite skit med flickorna :) det är ingen direkt bjudning utan dem som vill komma får komma :D

Nepp om man skulle dammsuga och äta frukost men alldels strax är det våra bästa år. Sen är det dax för promenad, kanske en liten solning oxå. Hade inte skadat, blekfisen jag.haha.

får se vad som händer ikväll... om det blir ngt eller ej...
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0