.havregrynsgröt

jag känner saknad, jag känner mig ensam, allt jag vill är att bli uppvaktad  vet inte hur många gånger jag har sagt till Jocke minns du själv en dag du gjorde ngt för att jag skullle bli glad?..
Vet ni hur man får sin älskade att göra ngt sånt för en så dela gärna med er!
vet inte om jag kommer lägga in fler bilder på denna datan i med den klyddar så grymt mkt. väldigt irriterande. just därför blir det så lite inlägg :( sorry!

jag som ville visa en massa foto från påskmiddagen hos mamma, när jag passa Kate osv, men denna datan verkar inte vilja fungera som den ska så det får bli att lämna in den. jag utan data, hur ska det gå till?

Igår sprang jag en runda på Svaneholm, ja jag lyckades inte springa hela varvet men om man kanske sätter det som mål att nästa vecka ska jag klara att springa runt hela. eller vad tycker ni? Därefter körde jag hem och tränade lite själv, armhövningar, situps osv. även lagade jag havregrynsgröt. så gott det var. har hört att det är nyttigt äta det. Ni vet inte mer mat som är nyttigt och gott? även lätt att laga ;)


Nepp nu ska jag fixa till mig innan jobb.
Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ett till två ägg och grönsaker är bra Tina! Jag kan berätta sen en dag för dig hur jag åt när jag gick ner i vikt!

2009-04-14 @ 14:21:15
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0