.avskyr åska


Onsdagen började med våra bästa år, alltid lika spännande.hihi.
Sitter mest här hemma och tråkar, får nog ta ett varv med dammsugaren, hurra.haha.
Darre går här och vrålar, är nog en kattmånad nu, jisses han är inte tyst för fem öre. Min lilla bebis, tror han är lite kärleksfull :)
Nepp om man skulle göra något vettigt, ut och gå. kanske ta en tur till solriet oxå. var där igår med.hehe.

Jag har inte ätit godis eller druckit läsk på två dagar nu.... fast jag har allt hemma, jag blir så stolt över mig själv. Igår så började vi springa lite runt Svaneholmsjön, sen träning här hemma. har lite träningsvärk nu.haha.
Usch vad det åskade här inatt, vaknade och hade väldigt svårt att somna om. Tur man har jocke precis brevid så man kände sig lite skyddad, jag avskyr åska. Sen nu på morgonen drömde jag mardrömmar, såå hemskt :(

men nu hoppas jag att solen tittar fram åtminstonde att den är här under påsken.
Vad ska ni hitta på då? har ni några bra påsk ideér? för jag har inget påskpynt alls. eller räcker det med lite påskris?



Tycker så synd om Smokie, han vill vila och sånt på kvällen men Darre måste på och jävlas med honom. Stackard dig Smokie..






Kommentarer
Postat av: Linda

jag väntar på att min kille ska höra av sig till mig:O

Han ska till mig idag,men hör aldirg av sig:O:(

svarar inte på mobilen, men han kan jue duscha:O



2009-04-08 @ 12:09:11
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Stenis

Hej.! Gud va avis.. Jag vill oxå ha åska.. Tycker de e såååå mysigt! Det enda jag hörde inatt, de va en grävling som skrek nå så fruktansvärt.. Han blev påkörd :(



Jag har bara pyntat med ris, inget annat =)

2009-04-08 @ 23:56:03
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0