.ännu en natt jag fick rycka in

sitter nu på jobb IGEN, jobbade imorse, ringer nattpersonal och säger kan inte jobba inatt, eftersom jag vet hur svårt det är och få in nån så bums så fick jag ta det. så ingen ledighet än, tjiii fick jag...

har ordnat och donat lite nu på jobb till mammas skylt vi ska sätta upp, anna var oxå här en säng, fick en del gjort nu ska jag bara göra tårtan tills imorgon bitti, vi ska nämligen överraska mamma imorgonbitti, hon fyllerr ju 50:D min lilla mamma, thihi.
så ska snart baka till min tårta, går fort. alla sover här vilket är skönt.
imorgon efter sju på börjar jag min ledighet i tre dagar. SKÖNT!

Har det lite struuuligt där hemma just nu, jag och jocke bråkar.. om min bebis Darre! han vill göra av med den, jag vill ha kvar honom. jag har sådan ångest vet inte vad jag ska göra, Jocke vägrar att han flyttar med till huset, men samtidigt vill jag ha han med mig dit. men ska vi göra slut på grund av en katt?
ahh mina tankar kring min bebis och min älskade sambo.

nepp nu får jag ordna till tårtan, snart blir mamma 50, jisses.
 och imorgon ska jag på jobb intervju, nice ;)

Pussss!

Kommentarer
Postat av: L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

hehe awe .. det blev inte så mkt mer foton :(

2009-08-18 @ 13:46:09
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: varför?

Varför kan inte katten följa med?

2009-08-18 @ 16:09:18
Postat av: Anonym

Men Tinisen.. Varför kan inte Darre följa med då? Ska Smokie (heter han va?) med då? Puss

2009-08-18 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0