.ett smile på läpparna denna tisdagkväll


jag sitter här nu med världens smile på läpparna en tisdagkväll liksom, nu hoppas jag bara på det bästa :D
har btw fått jobb fram till 1 september där jag är nu, jippiiiie :D

ser på min älskling och vet att jag älskar han mest i hela världen, kommer bliii så bra i huset :D

jag är sååå lycklig♥

imorgon om jag hinner kommer uppdateringen från helgen,

NU:myyyyyspys med älsklingen♥ och snart soo you think you can dance, älskar inte ni oxå och se det?

vilket par vi är ;) som gjorda för varann eller vad säger ni? hahahaha :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla -Mamma till Theo

Du får träffa oss när du vill! Men du säger ofta att du vill men du kommer aldrig till kritan juh:(

2009-08-12 @ 10:41:23
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0