.Justin timberlake i Single ladies videon.

kan inte sluta skratta när jag ser just denna videon.
Så klockren, Justin Timberlake i single ladies. Ni måste se den. jag gillar sån humor alltså ;)

här är en annan variant av den, men gillar inte den så skarpt.



nu sitter jag och väntar på min bebis ska komma hem, vi satt och diskutera huset,pengarna och allt vi vill ha igår. Mysigt. Kan inte fatta att snart ska jag flytta till hus :D <3
har varit inne hela dagen, skulle ut och sola men ångrade mig och sen när jag väl gick ut så blåste det som tusan, är inte det typiskt? så in igen. skönt och bara vara. men imorgon är det dax för jobb igen.

har ni inget kul och berätta?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Var ligger huset?:)

2009-08-21 @ 15:49:04
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0